wtorek, 26 stycznia 2016

Powertex

Moja nowa figurka stworzona techniką powertex.
Kobieta spiesząca na spotkanie biznesowe, party,
a może na tańce? Jakie określenie tej damy będzie
  odpowiednie? Pooglądajcie, oto kilka zdjęć,
światło dzisiaj kiepskie, a aparat nie chciał ze mną
współpracować więc zdjęcia są lekko niedoświetlone...











 Moja "dama" w otoczeniu wierzbowych bazi, które
 wczoraj zerwałam wracając ze spaceru.
Śnieg topnieje w oczach i wiosna  chyba się budzi.
Dziękuje za odwiedziny i komentarze.


20 komentarzy:

  1. Cudowna, ja bym ją nazwała "Dama na wernisażu", tak jakoś mi się skojarzyło po obejrzeniu wszystkich zdjęć. Kobieta prezentuje się wspaniale, widać kunszt wykonania w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, dałaś figurce życie i o to w tym wszystkim chodzi. Patrząc, trzeba czuć i ja czuję, że jesteś znakomita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, lekkość ruchu oddana, powiew sukni, ale coś mi przy twarzy za mrocznie. Może jaśniejsze włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie dam udaje się na popołudniowe spotkanie biznesowe w knajpce :-)
    Bardzo ciekawa praca. Podziwiam to udrapowanie sukni, jest genialne.
    Ale moje łapki czegoś takiego by nie zrobiły więc gratuluje zdolności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta śliczna dama idzie na tańce!Jej radość rozsiewa się wokół!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem.:)Fantastyczny jest ten szal...

    OdpowiedzUsuń
  7. you made such a wonderful creation using powertex, it's awesome,
    hugs,
    Ansx

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę :)
    brawo Eluś dla Ciebie :))))
    piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, nie wiem co to za technika, ale ,,kobitka" wyszła Ci superowsko;)Dzisiaj krótki komentarz, bo zaległości mam mnóstwo;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku jaka piękna rzeźba ! Figurka wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam zielonego pojęcia co to za technika, ale ta Twoja dama prezentuje się wystrzałowo. Może iśc na każdą imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo, fajna praca.
    Moim zdaniem jest na wernisarzu i podziwia wystawione prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna dama,zachwyciła mnie ♥ moim zdaniem wybiera się na biznesowe party :)Dziękuje za odwiedziny na moim blogu,własnie napisałam o awarii,ale spróbowałam wejść do Ciebie raz jeszcze i udało się,mogę pisać :)pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest Twoja figurka, brawo. Mam nadzieję, że bazie przepowiadają pobudkę wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieta na wernisażu, jak dla mnie to zdecydowanie artystka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękność, prawdziwa piękność z tej damy i jestem nią oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękna!!! Dla mnie to też zdecydowanie artystka:) Nie wiem czy idzie na wernisaż czy na jakieś spotkanie, ale na pewno idzie - niesamowicie uchwyciłaś jej ruch!!! Genialnie:)

    OdpowiedzUsuń