środa, 23 marca 2016

Przesyłki dotarły

Bardzo się spieszyłam, by moje nagrody za udział
w rocznicowym candy  dotarły do adresatek
jeszcze przed Świętami Wielkanocnymi.
Miała być "totalna niespodzianka" i chyba mi
się udało, bo obdarowane bardzo się ucieszyły.
Pierwsza paczka dotarła do Magdy TUTAJ,
 była w niej ozdobiona książka -book folding
z monogramem - literką M 
 Przód książki ozdobiony papierami z Magicznej
Kartki, kwiatki z papieru czerpanego i napis
 Tył ze stempelkiem
 Jak sami wiecie Magda uwielbia "nici" i haftowanie,
więc nie mogło zabraknąć ozdoby - nożyczki, szpulka
z kolorowymi nićmi oraz miniaturowy słoiczek na nitki.
Wszystko zawieszone na sznureczku i przypięte do
 bocznych ścianek książki małymi spinaczami
W dolnej części odciśnięte stempelki, po lewej
"Super Babeczce", a po prawej "na pamiątkę"
 Całość zawiązana czerwoną wstążeczką

 Pergaminowy tulipan z podziękowaniem za udział
 w  rocznicowym Candy

 i jeszcze tabliczka z transferem - napis pochodzi
od DagetArt
Kartka  z życzeniami wielkanocnymi



Co Wy na to? czy niespodzianka rzeczywiście mi
się udała? Magda napisała, że się ogromnie cieszy,
więc i ja również  się raduję. Jutro pokażę co dostała
Małgosia. Pozdrawiam Wszystkich zaglądających
i dziękuję za odwiedziny :))


19 komentarzy:

  1. wow!!!!
    cudo stworzyłaś Eluś i coś czego jeszcze nie widziałam :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda musi być przeszczęśliwa,cieszę się, że ją to spotkało, bo to fantastyczna Dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przyjemność wielką podziwiać Twoje prace u Madzi. Są obłędne! Uwierzyć mi trudno, że można takie cuda tworzyć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznosci i jak się nie cieszyć z takich niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka :) Magda musi skakać z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu prezent bomba !!! zaczyna żałować , że to nie ja wygrałam to Candy. A pergaminowa kartka z tulipanem jest niesamowita!!
    Buziaczki i Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Ale piękne prezenty przygotowałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ,że ja nie wygrałam haha:)
    Kochana śliczności przygotowałaś ,wszystko cudne .Dziękuję Elu za świąteczną kartkę ,wczoraj dotarła ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, no super niespodzianka. Wcale się nie dziwię że dziewczyna zadowolona :)Wszystko jest takie śliczne....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, Elu, nadal brak i słów :) Jeszcze raz gorąco DZIĘKUJĘ za tyle wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy by się ucieszył, wszystko super i przepiękne. Pozdrawiam serdecznie i czekam na jutrzejsze podziwianie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Ela,
    this is just a stunning creation..love all the lovely things you added,
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  14. Czad:)podziwiałam u Magdalenki:)))książka super:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny prezent Elu! Prawie tak wspaniały jak mój. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace zawsze zachwycają;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń