środa, 9 sierpnia 2017

Kolorowe paseczki

I lato z motylkami.
Zostałam zmotywowana przez bardzo miłą i sympatyczną osóbkę,
DAMĘ - "Czarną damę" ,
która zrobiła mi niespodziankę i przysłała śliczną kartkę 
z wakacyjnymi pozdrowieniami oraz kolorowe paseczki
Oto co napisała w mailu:
"Kupiłam dawno temu te paseczki, bo chciałam je skręcać,
 ze dwie jakieś tam kartki nawet poczyniłam, ale stwierdziłam
że to niestety nie dla mnie i tak te paseczki sobie leżały i leżały
 i leżały... Teraz mogę spać spokojnie, bo wiem że trafiły 
w najwłaściwsze ręce i będą dobrze spożytkowane :)"
Prawda, że wspaniała niespodzianka? Dziękuję  Lidziu!!!
Zaraz więc wzięłam się do skręcania i w podziękowaniu 
"skręciłam" monogram literkę L jak Lidzia. Dodałam 
trochę akcentów pięknego lata - kwiaty i motylki . W sam
raz  na imieniny. Kartka już dotarła do Misiowego Zakątka
i mogę ją Wam pokazać. Oto i ona








Teraz moja kartka wędruje do Danusi na Cykliczne kolorki
- uskrzydlony sierpień
Dziękuję za liczne odwiedziny:)) słowa,  które zostawiacie
uskrzydlają mnie  i dodają "kopa" do dalszej pracy.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia !!!

34 komentarze:

  1. No i tu się z Lidzią zgadzam , paseczki nie mogły trafić w lepsze ręce, a namacalny dowód jest wyżej :-) Kartka z monogramem jest cudowna , te drobne kwiatuszki tworzą piękna kompozycję a motylek to już cud , miód i malinka i jak pięknie sie wpasował w Danusi banerek.
    Buziaczki moja Ty zdolniacho !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest obłędna wygląda jak żywy ogród , ma się wrażenie że motylek zaraz odleci <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie poskręcana karteczka :) Już zazdraszczam Lidzi - haha :)
    Też próbowałam skręcać paseczki, ale na razie osiągnięcia mam marne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dobre ręce, dobre ręce , piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie poskręcałaś paseczki. Mistrzostwo! Uroczy motylek i cała karteczka:) Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna... taka optymistyczna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie myślałam, że za pomocą quillingu można stworzyć aż tak piękne cuda 😲😍 Nawet nie pytam, ile to Ci czasu zajęło... Ja bym to chyba robiła przez tydzień! 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło. Gratuluję pomysłu na wykorzystanie podarunku i podziwiam wykonaie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną karteczkę przygotowałaś dla Lidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu kochana, jak ja Ci za nią dziękuję. Stoi na honorowym miejscu i cały czas się w nią wpatruję i uśmiecham szeroko :) Zdjęcia śliczne zrobiłaś, ale zapewniam że nie oddają pełni uroku i perfekcji wykonania tego arcydzieła. Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko :-D Perfekcyjnie zrealizowany pomysł na kartkę z literką :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Niesamowita karteczka! Jakie masz zdolne paluszki! Podziwiam! Wszystko pięknie skomponowane i wykonane! Motyl robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka cudnie skomponowana i przepiękna letnia kolorystyka. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie paseczki trafiły w godne ręce - ta kartka to prawdziwe mistrzostwo. Jestem pełna podziwu!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak Małgosia, jestem przekonana, że Lidzia wiedziała komu się przydadzą:)) Karteczka jest tak optymistyczna, kolorowa i wesoła, że ACH!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak wykorzystała te paseczki Lidzia, ale Ty zrobiłaś z nich cudeńko......pewnie Lidzia wiedziała, że tak będzie........Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest śliczna:) a motylek to istne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej karteczce - literka może nie moja ale te kwiatuszki i moooootyl :) łał!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca kartka, naprawdę perfekcja w każdym calu, można patrzeć i patrzeć.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście paseczki trafiły w odpowiednie ręce!!! To prześliczna i urzekająca karteczka. Podziwiam Elu precyzję z jaką zrobiłaś te wszystkie drobne elementy. Coś pięknego! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu to nie karteczka. To wspanialy obraz, prawdziwe dzieło. Och jak Ty to pieknie robisz. Kompozycja fantastyczna. Pizdrawiam Cie kochana serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczki Elu :) uwielbiam twoje prace :) a twój obrazek, który dostałam nadal wisi na ścianie i zachwyca, buziaki -Joasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycająca, śliczna i wyjątkowa karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka jest obłędna - kompozycja kwiatowa kipi pięknymi barwami i zwabia do siebie dostojne motyle - genialnie to wszystko wygląda. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne połączenie barw! Różowo-łososiowe paski są tak delikatne, też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka jest cudowna :) Piękne są te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany .... Kochana !!!!!!! ALez mnie zauroczyłaś dzisiejsza kartką ! Jest przepiękna :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń